بازی ساتراپان

475,000 تومان
سوال بپرسید
قیمت امتیازی: امتیاز 475000
موجود
+
خرید فوری با یک کلیک
بازی ساتراپان

بازی ساتراپان تلاشی است برای بازآفرینی بخشی از تاریخ تمدن ایران. داستان بازی به عصر هخامنشی بازمی‌گردد و تصویرگری بازی به دقت بر اساس نقوش و آثار برجای‌مانده از آن دوران صورت گرفته است. در این بازی در نقش فرمانروایان کهن به ساخت نمونه‌هایی از معماری ایران باستان می‌پردازید که می‌توانید در دفترچه‌های همراه بازی به تفصیل با آن‌ها آشنا شوید.

یک بازی استراتژیک و خانوادگی جذاب با مکانیزم بسیار روان و همه پسند

برگرفته از بازی ایمهوتپ طراحی فیل واکر-هاردینگ

توی بازی ساتراپان، هر کدوم از بازیکنان در نقش یکی از ساتراپ های شاهنشاهی هخامنشیان در رقابت هست که این رقابت برای فراهم کردن سنگ های ساختمانی و ساخت بناهای باستانی گوناگون میباشد.

قوانین بازی ساتراپان نسبت به بازی ایمهوتپ تغییرات محسوسی داشته که باعث جذاب تر شدن بازی شده. بردگیم ساتراپان مناسب تمام جمع های خانوادگی هستش و آرت بازی بسیار دلنواز و مناسب با فرهنگ ایرانی طراحی شده.



محتویات بازی:

130 مکعب چوبی
5 صفحه دوطرفه کارگاه
1 صفحه امتیاز شمار
8 توکن گاری
4 توکن انبار
4 توکن ساتراپ
4 توکن امتیاز
24 کارت دور
34 کارت بازار
دفترچه میراث ایرانی
دفترچه ساتراپی های امپراطوری هخامنشی
نشانگر کتاب

 


ویژگی های محصول:

ضمانت اصالت و سلامت کالا:ضمانت بازگشت وجه در صورت اصل نبودن و سالم نبودن کالا

ابعاد:38*38*7 (طول*عرض*ارتفاع)

وزن:2200 g

 

CATEGORIES:

باستانی


حمل و نقل

 

 


  مکانیزم های بازی ساتراپان



Area Majority / Influence (اکثریت منطقه / نفوذ)

در این مکانیزم بازیکنان مناطقی را به اشغال خود در می آورند و بر اساس حضورشان در این مناطق مزایایی کسب میکنند.این مناطق حتی میتواند به صورت مشترک باشد و بازیکنان بر اساس سهم خود امتیاز یا مزایا و یا درآمدهایی را دریافت میکنند.




End Game Bonuses (پاداش پایان بازی)

بازیکنان در پایان بازی جایزه وامتیازات پیروزی و همچنین امتیازات ویژه ای را کسب می کنند.




Modular Board(صفحه بازی ماژولار)

بازی روی یک صفحه مدولار اتفاق می افتد که از چند قطعه ، اغلب کاشی یا کارت تشکیل شده است. بر عکس بازی های رومیزی قدیمی که صفحه آن ها تغییری نمی کند، بازی های رومیزی با صفحه ماژولار شامل صفحه از بازی می شوند که امکان جا به جا کردن و چیدن تصادفی آن ها در بازی وجود دارد. معمولا صفحه بازی های ماژولار از کاشی های تشکیل می شود که می توان آن ها را به شکل های مختلفی در کنار هم قرار داد ولی مدل های کارتی یا ترکیبی از صفحه های بازی کوچک نیز ممکن است در دسته ماژولار وجود داشته باشد.این دسته از بازی ها با توجه به تصادفی بودن چینش صفحه، باعث به وجود استراتژی های مختلف در طول بازی و احتمالات مختلف می شود و در نهایت ارزش تکرارپذیری بالایی دارند.در بسیاری از بازی ها ، قرار دادن صفحه یا کاشی ها به صورت تصادفی انجام می شود که منجر به ایجاد فرصت های مختلف برای استراتژی و اکتشاف می شود.برخی از بازی های این گروه دارای چندین صفحه هستند که به طور همزمان استفاده نمی شوند و فضای میز را حفظ می کنند. تخته های بلااستفاده تا زمانی که مورد نیاز نباشند از بازی خارج می شوند.




Set Collection (جمع آوری یک دسته)

هدف اصلی مکانیزم مجموعه چینی، تشویق یک بازیکن برای جمع آوری مجموعه ای از یک چیز است. یکی از ساده ترین مکانیزم های بازی که در آن بازیکنان باید دسته ای از کارت های مشابه، توکن های مشابه یا مثل این ها را جمع کرده تا امتیاز یا قدرت ویژه ای در بازی کسب کنند.به عنوان مثال ، بازیکنان انواع مختلفی از لوبیا را در Bohnanza (یا همان بازی جالیز خودمان) جمع آوری و برداشت می کنند. نمونه دیگری از این نوع مکانیزم در بازی مدیچی دیده میشود.



Worker Placement (قرار دادن کارگر)

این مکانیزم به بازیکن ها اجازه می دهد که کارگرهای خود را ( که معمولا به صورت میپل های چوبی یا پلاستیکی هستند ) بر روی نقاط مشخصی از صفحه بازی قرار دهند و کارهایی مانند دریافت منابع یا اکشن یا عملیات خاص را انجام دهند.معمولا بازیکن ها با قرار دادن کارگر خود بر روی این نقاط، جلوی بازیکنان دیگر را برای انجام اکشن بهتر می گیرند. چون در هر دور تعداد محدودی از یک اکشن را می توان انجام داد. 




افتخارات:

2019 Spiel des Jahres Recommended
2017 Nederlandse Spellenprijs Best Family Game Nominee
2017 Boardgames Australia Awards Best Australian Game Winner
2017 Boardgames Australia Awards Best Australian Game Nominee
2016/Fall Parents' Choice Gold Award Winner
2016 Spiel des Jahres Nominee
2016 Meeples' Choice Nominee
2016 Jocul Anului în România Beginners Finalist
2016 Golden Geek Best Family Board Game Nominee
2016 Cardboard Republic Architect Laurel Nominee


 

دسته بندی:
خانوادگی
تعداد بازیکنان:
2 تا 4 نفره
مدت زمان بازی:
30 الی 60 دقیقه
گروه سنی:
10 سال به بالا
درجه پیچیدگی و سختی بازی:
نیمه سبک (2 از 5)
نیاز به زبان انگلیسی:
ندارد
كارت در بازی:
دارد
صفحه در بازی:
دارد
تاس در بازی:
ندارد
تايل های مقوايی در بازی:
دارد
تايل های چوبی یا ام دی اف در بازي:
دارد
توكن در بازی:
دارد
مهره و آدمك در بازی:
دارد
مجسمه های مينياتوری در بازی:
ندارد

نوشته ای پیدا نشد

نوشتن نظر